Esküvőszervezés


Egyedülálló ajánlatunk: a Széchenyi kertben próbalehetőség!

A Dekorációt megtapinthatod, az ételeket, italokat megkóstolhatod.
Előzetes időpont egyeztetés Mercivel!
Írj vagy hívj kérlek: merci@lac.hu vagy+3630 3854688

Ha ti  egy esküvőszervező céget bíztok meg életetek Nagy Napjának szervezésével biztosak lehettek benne, hogy minden tökéletes lesz, hiszen az esküvőszervező mindent kézben tart, koordinál, ellenőrzi a szolgáltatókat, előzetesen összeállított részletes forgatókönyv alapján irányítja a nap történéseit, így nektek aznap nem kell semmi miatt aggódnotok csak ünnepelni a vendégeitekkel együtt. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az esküvőszervezés időtartama lényegesen megnövekedett. Ha már tudjátok hol és milyen jellegű esküvőt szeretnétek, érdemes 6-8 hónappal korábban elkezdenetek a szervezést, hiszen a legfelkapottabb esküvői helyszíneket és a népszerű, megbízható esküvői szolgáltatókat akár már 1-1,5 évvel korábbi időpontokra is lefoglalják, így könnyen előfordulhat, hogy mással kell beérnetek, ha nem léptek időben.

Az esküvőszervező  feladatairól bővebben:

Az esküvő előkészületei során

  • felméri az igényeket és lehetőségeket, (meghívottak létszáma, lagzis menü, különleges ötletek,  extra kívánságok),
  • tanácsot ad a tökéletes esküvői szolgáltatók (a szertartás és lagzi helyszíne, fotós, videós, zenekar stb.) kiválasztásában,
  • a menyasszonnyal és a vőlegénnyel mindent pontosan egyeztetve megírja az esküvő forgatókönyvét.

Az esküvői szertartást követő vendégfogadáshoz (lagzihoz) kapcsolódóan a

  • teremdekoráció, a lagzi helyszínének dekorálása, az ideális berendezés, az ételek megfelelő tálalása,
  • öltöző és pihenőszoba kialakítása, átöltözési és pihenési lehetőséggel,
  • szükség esetén megfelelő komfortú szoptató és pelenkázó helyiség létrehozása,
  • a násznép fogadása, navigálása, tájékoztatása,
  • a program, előre megírt forgatókönyv szerinti nyomon követése, folyamatos egyeztetés a vőféllyel és a zenekarral,
  • a szolgáltatók,  közreműködők által biztosított ételek, italok, átvételének, felszolgálásának zökkenőmentes, gördülékeny megvalósítása,
  • az esküvőszervező részt vállal a vendégek gondjainak orvoslásában, egészségügyi probléma kezelése (fejfájás, szükség szerint elsősegély nyújtás, indokolt esetben szakember hívása stb.),
  • étkezési „balesetek” kezelésében, (kisebb foltok eltávolítása, leszakadt gombok pótlása,  ruhák megjavítása, stb.),
  • az esküvő és a lakodalmi mulatság ideje alatt bekövetkező bármilyen váratlan helyzetet diszkréten megold.

Az esküvő után

  • a terem eredeti állapotba való visszaállításának és a  takarításnak a megszervezése,         

Cél!
Az esküvő és a lakodalom ideje alatt mindenki és minden tökéletesen olajozottan működjön késlekedés és fennakadás nélkül. Ha ezt szeretnétek, akkor a legjobb helyen kopogtattok.

  • Az Ágota Marketing Stúdió Budapesti székhelyű, de örömmel vállaljuk esküvőtök megszervezését az ország más városában is!